Werken bij
Werken bij InnoviQ gaat om plezier, ontwikkeling en je dromen waarmaken. Solliciteren is dus meer dan het zoeken naar een nieuwe baan. Eerlijkheid, betrokkenheid en creativiteit zijn belangrijke waarden voor ons. We werken hard, maar altijd met oog voor de inhoud, onze klanten en elkaar. Interesse? Zie onderstaande vacature.
Is een regulier dienstverband niet helemaal wat je zoekt, neem dan gerust contact op om de alternatieven te bespreken. Stuur je open sollicitatie naar info@innoviq.nl.
Projectleider / Adviseur
Als projectleider en/of adviseur bij InnoviQ in Bergambacht heb je een interessante baan. In een complex speelveld maak jij het mogelijk dat klanten binnen de lokale overheid hun doelstellingen realiseren. Je karakter, kennis en ervaring zorgen ervoor dat klanten blij zijn met jouw komst.
Wat ga je doen?
Variatie! Je rol is afhankelijk van de opdracht die je vervult. De ene keer is dat een adviserende rol die het mogelijk maakt dat je klant een volgende stap maakt. De andere keer begeleid je een aanbestedingstraject of realiseer je als projectleider de implementatie van een business applicatie bij een klant. De gemene deler is dat je je kennis en ervaring van informatisering en digitalisering meebrengt om onze klanten verder te helpen. Ook bezit of organiseer je de specifieke vakkennis die nodig is voor de opdrachten sla je de brug naar de juiste personen of afdelingen. Je beweegt hierbij effectief tussen operationele, tactische en strategische niveaus. Veel van onze klanten zijn gevestigd in het midden van Nederland. Vaak heb je meerdere opdrachten tegelijkertijd met een uiteenlopende inhoud en duur. Dit houdt je werk breed en dynamisch.
Waar ga je werken?
InnoviQ is de informatiepartner voor de Lokale overheid. Wij zijn een dynamische organisatie waarbij de passie, doortastendheid en het lef van de collega’s voelbaar is. Je werkt als onafhankelijk specialist en 'neemt' 12 collega’s mee met verschillende expertise om complexe vraagstukken te realiseren. Je uitvalsbasis is ons kantoor in Bergambacht. Ons kantoor staat symbool voor wie we zijn: karakteristiek! Vaak werk je bij je klant of vanuit huis. Wij leggen de lat voor onszelf hoog en geloven er sterk in dat kwaliteit zich altijd terugbetaald. Hierdoor zijn wij in staat duurzame relaties op te bouwen met onze klanten.
Wat krijg je?
Een unieke omgeving om jezelf in te ontwikkelen en bijzondere mensen om mee te werken!
- Een basissalaris vanaf de € 4.000,- met een doorgroeimogelijkheid tot € 7.000,- per maand;
- Alles wat je nodig hebt om je werk goed te doen, zoals een auto, laptop en telefoon;
- Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een bonusregeling oplopend tot meerdere maandsalarissen, een pensioenbijdrage en de mogelijkheid tot het volgen van trainingen en opleidingen;
- Alle ruimte om jezelf te ontwikkelen middels opleidingen, trainingen, cursussen, etc.;
- Veel vrijheid, flexibiliteit en verantwoordelijkheid.
Over jou
Jij bent actief, een beetje eigenwijs en hebt lef! Persoonlijk contact en samenwerking met de klant zit in je DNA. Voor je klant is het duidelijk dat jij de persoon bent die ze begeleid bij hun vraagstukken. Als team helpen we elkaar, maar jij bent het gezicht naar de klant. Je kent het doel van je opdracht en weet hoe die te realiseren. Soms moet je klanten hierin meenemen. Sta jij voor het samen behalen van een betekenisvol resultaat?
Wij verwachten van jou:
- Minimaal 2 jaar werkervaring als projectleider / I&A adviseur / analist / consultant, bij voorkeur binnen de Lokale Overheid;
- Softskills voor een politieke omgeving;
- Een afgeronde opleiding op HBO / WO niveau;
- Concrete ervaring met het implementeren van informatiesystemen.
Spreekt werken bij InnoviQ je aan? Neem dan vooral contact op met Thomas Beyers (Thomas.Beyers@innoviq.nl of 06 -11445761). Als het aan ons ligt gaan we snel aan de slag!